Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Regulamin

Regulamin ważny od 01.06.2015

REJESTRACJA W SKLEPIE

Właścicielem sklepu jest firma Berg Sp. z o.o. W celu zakupu w sklepie Berg należy się zarejestrować. Loginem rejestracji jest adres e-mailowy, na który wysyłane są potwierdzenia i informacje na temat złożonych zamówień. Podczas rejestracji należy wybrać osobowość prawną (firma lub osoba fizyczna) co pozwoli Państwu wypełnić formularz w prawidłowy sposób. W każdym momencie po zalogowaniu na swoje konto możliwa jest zamiana danych np. danych do faktury oraz adresu wysyłkowego. Do każdego zrealizowanego zamówienia dodajemy fakturę Vat lub paragon. Po zalogowaniu możliwy jest podgląd i zmiana danych zamawiającego i adresu wysyłki oraz historia wszystkich zamówień. Rejestracja jest jednorazowa.


ZAMAWIANIE

Po rejestracji oraz zalogowaniu się, wybrane produkty należy dodać do koszyka. Po zakończeniu wyboru należy wybrać rodzaj dostawy (Shenker) oraz określić sposób płatności (przedpłata na konto, płatne za pobraniem - przy odbiorze) dzięki czemu uzyskają Państwo podsumowanie kosztów zamawianego towaru.


SPOSOBY DOSTAWY

Odbiór własny - możliwy zazwyczaj po potwierdzeniu telefonicznym, że towar dojechał z magazynu do naszej siedziby i jest gotowy do odbioru.

Wysyłka paczki Kurierem - tą formę Państwu rekomendujemy ze względu na ubezpieczenie paczki oraz terminowość jej dostarczenia. W razie jakichkolwieg uszkodzeń paczki należy spisać protokół uszkodzenia paczki przy kurierze w momencie odbioru - tylko i wyłącznie w takich przypadkach nasza firma może dla Państwa reklamować przesyłkę i starać się o odszkodowanie jeśli towar jest naruszony lub uszkodzony.

Proponujemy zawsze wysyłkę kurierem. Paczki automatycznie są ubezpieczone od uszkodzeń oraz odpowiedzialny za nie jest kurier. Z doświadczenia wiemy, że paczki są przewożone oraz magazynowane w warunkach dających pewność dostarczenia w całości bez uszkodzeń.

UWAGA:

W przypadku przesyłek kurierskich czy też pocztowych prosimy o sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia braku lub zniszczenia towaru należy sporządzić protokół reklamacyjny dostępny u dostarczającego przesyłkę kuriera

KOSZTY TRANSPORTU KURIER SCHENKER

Kurier 18,50 zł brutto 

Wysyłka GRATIS dla zamówień powyżej 400 pln netto*

* nie dotyczy wysyłki drutu spawalniczego, którego wysyłka wyceniana jest indywidualnie

 

SPOSÓB ZAPŁATY

- Przedpłata na konto: płatne na podstawie wiadomości wysłanej do Państwa e-mailem w momencie potwierdzenia zamówienia.

- Zwykły przelew

- Za pobraniem - płatne u kuriera przy odbiorze przesyłki

- Gotówka - płatne w siedzibie firmy przy odbiorze towaru

 

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA i TERMIN DOSTAWY

Pierwszy kontakt po złożeniu zamówienia następuje w ciągu 24 godzin dnia roboczego. Potwierdzana jest wtedy cena oraz dokładnie określany termin wysyłki towaru. Dzięki codziennie aktualizowanym cennikom staramy sie aby każdy z wyświetlanych produktów był dostępny w ciągu 24 godzin od zamówienia. Jeśli towaru nie ma, nasz pracownik przekaże Państwu konkretną datę kolejnej dostawy wybranego produktu i poprosi o informację czy decydują się Państwo poczekać, czy anulować zamówienie.
Zamówienia realizowane są w ciągu doby (jeśli zamówiony towar jest dostępny). O wszelkich zmianach terminu dostawy są Państwo na bieżąco informowani drogą mailową lub telefoniczną. W większości przypadków towar otrzymają Państwo w ciągu 1-2 dni roboczych.

 

STATUSY ZAMÓWIENIA

Zamówione / zaakceptowane:  Zamówienie zostało złożone i zaakceptowane przez Klienta za pomocą koszyka w sklepie internetowym

Oczekujące: Zamówienie nie zostało rozpatrzone jeszcze przez naszego pracownika. W przypadku wyboru przedpłaty na konto prosimy nie przelewać jeszcze zapłaty za zamówienie.

Potwierdzone: Zamówienie zostało sprawdzone pod względem danych, ceny oraz dostępności towaru. Określona została konkretna data wysyłki oraz przy formie płatności - przedpłata na konto - w załączniku e-maila została wygenerowana faktura proforma, na podstawie której dokonujecie Państwo przelew.

Wysłane: Zamówiony towar został wysłany. W przypadku dostarczenia przez kuriera doręczenie następuje w kolejnym dniu po wysłaniu. W e-mailu podajemy numer listu przewozowego, dzięki któremu można śledzić drogę przysyłki. Paczka wysłana za pośrednictwem Poczty Polskiej - czas doręczenia to 1-2 dni (paczka priorytetowa).

GWARANCJA I SERWIS

Produkty zakupione w sklepie Berg.pl objęte są gwarancją. Okres ten waha się od 1 roku do 2 lat gwarancji w zależności od produktu. Gwarancją nie są objęte materiały eksploatacyjne z racji naturalnego zużycia. Gwarancja nie obejmuje zużycia produktów wynikającego z ich użytkowania. Jeśli w opisie danego produktu w sklepie brakuje informacji o gwarancji to prosimy o wysłanie zapytania e-mailem na adres info@berg.com.pl lub kontakt telefoniczny.

Występują dwa rodzaje gwarancji :
1. Gwarancja producenta : Do produktu dołączona jest karta gwarancyjna producenta urządzenia z podanymi warunkami gwarancji oraz procedurą reklamacyjną. Serwisowanie takiego towaru następuje bezpośrednio od użytkownika do serwisu producenta bez możliwości serwisowania produktu

2. Gwarancja sklepu

Gwarancja naszego sklepu ważna jest tylko wtedy gdy spełnione są poniższe warunki:

- Klient zgłaszający reklamację z tytułu wady produktu dokonał jego zakupu bezpośrednio w naszym sklepie a nie od osoby trzeciej;
- Uszkodzenia produktu wynikają z jego WADY UKRYTEJ, a nie na skutek: uszkodzeń mechanicznych, chemicznych, zabrudzenia wrażliwych mechanizmów, zalania płynem, oddziaływania wysokiej temperatury lub ognia, wyładowania atmosferycznego, samodzielnego ingerowania w produkt lub próby jego naprawy;
- Produkt musi zostać dostarczony wraz z kopią dokumentu zakupu;
- Produkt musi być dostarczony w komplecie to znaczy w oryginalnym opakowaniu, z wszystkimi kablami, dokumentami, sterownikami i innymi elementami z jakimi został zakupiony oraz musi posiadać oryginalne plomby/naklejki gwarancyjne z widocznymi numerami;
- Do przesłanego produktu należy dołączyć szczegółowy opis uszkodzenia;

PROCEDURA REKLAMACYJNA I SERWISOWA

Jeżeli produkt posiada oryginalną gwarancję producenta należy postępować zgodnie z procedurą zgłoszenia reklamacji w autoryzowanym serwisie producenta, bez udziału sklepu Berg.com.pl

W przypadku, kiedy produkt posiada gwarancję Berg.com.pl, należy go dostarczyć lub przesłać na nasz adres: Berg sp. z o.o. ul.Polna 140B Toruń. Przesyłany produkt musi spełniać warunki opisane powyżej.

Termin rozpatrzenia gwarancji może być wydłużony o dodatkowe 14 dni roboczych, jeśli naprawa będzie wymagała sprowadzenia części zamiennych lub innych działań serwisowych niemożliwych do realizacji w krótszym terminie.

ZASADY ZWROTU TOWARU

Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.), konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie dziesięciu dni od dnia wydania towaru.
Po tym terminie nie ma możliwości odstąpienia od umowy sprzedaży, chyba, że klient skorzysta z uprawnień wynikających z Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (zakup dokonany w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą) lub z prawa rękojmi zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego (zakup dokonany w celu związanym z działalnością zawodową lub gospodarczą).

Odesłany towar nie może nosić śladów eksploatacji (nie może być używany), musi zawierać wszystkie elementy, z którymi był dostarczony (w szczególności oryginalne opakowanie w idealnym stanie, bez śladów transportu, dodatkowych naklejek itp.).
Do przesyłki muszą być dołączone oryginały wszystkich dokumentów, z którymi sprzęt został dostarczony do klienta oraz oświadczenie klienta o skorzystaniu z prawa zwrotu towaru i formie rozliczenia.

W przypadku wyboru przez klienta opcji wysyłki towaru, umowę sprzedaży uważa się za zawartą w chwili wysłania przez sprzedawcę do klienta, drogą e-mailową lub z systemu informatycznego sklepu internetowego, wiadomości o potwierdzeniu przez sprzedawcę przyjęcia zamówienia do realizacji. W przypadku odbioru towaru w lokalu sklepu umowę uważa się za zawartą w momencie wystawienia faktury lub paragonu przez sprzedawcę (potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji powoduje utworzenie w tym przypadku czasowej rezerwacji towaru dla klienta).

docPobierz formularz odstąpienia od umowy - plik docx

 

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Korzystając ze sklepu www.berg.com.pl wyrażacie Państwo zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach ewidencji sprzedaży wyłącznie przez firmę Berg. Zgody na przetwarzanie takich danych wymaga Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 833). Brak zgody uniemożliwia realizację zamówienia.